wtorek, 28 kwietnia 2015

Organizacja targów, a hostessy

Reprezentacja Twojej firmy powinna być na jak najwyższym poziomie. Potrzebujesz hostessy na event lub targi? Sprawdź hostessy tarnów

Za Wikipedią - kim jest hostessa?

Hostessa ? przewodniczka oprowadzająca gości na targach, wystawach lub kobieta zajmująca się promocją produktów. Cechy hostessy to m.in.: atrakcyjny wygląd, umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi, znajomość języków obcych oraz umiejętność znalezienia się w różnych sytuacjach. ?Hostessa? wywodzi się od angielskiego słowa ?hostess? czyli gospodyni. W rzeczywistości hostessy asystują gospodyni lub gospodarzowi eventu. Hostessy podczas bankietów, konferencji i targów przejmują część obowiązków organizatorów, witając gości, wskazując im drogę i dbając o ich dobre samopoczucie. Hostessy są także ambasadorkami marek, pomagają firmom w tworzeniu korzystnego wizerunku oraz wspierają sprzedaż.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hostessa


Reprezentacja na targach

Reprezentacja jest w biznesie bardzo ważna, zwłaszcza takim który kieruje swoją ofertę do prestiżowych klientów. Dobra prezentacja stoiska na branżowych targach przyciąga zainteresowanych i dużo mówi potencjalnym klientom o firmie. Obsługa jest bardzo ważna - piękne i uprzejme dziewczyny z pewnością są bardzo reprezentatywne, dlatego warto zatrudnić hostessy. Można oczywiście samodzielnie poszukać kandydatek, ale warto skorzystać z usług agencji hostess - dziewczyny tam zatrudnione przeszły już przez sito rekrutacji, więc z pewnością dobrze wykonają swoją pracę.


Jak znaleźć hostessę

Praca hostessy do lekkich naprawdę nie należy dlatego warto ją docenić. Profesjonalizm ma swoją cenę, jednak przy reprezentacji firmy jest kluczowy. Przecież zależy nam na tym, żeby klienci byli obsłużeni przez osobę z odpowiednim podejściem - z uprzejmością i profesjonalizmem. Agencje hostess zatrudniają dziewczyny, które spełniają nawet najbardziej restrykcyjne wymagania. Warto skorzystać z pośrednictwa takiej agencji, która dba nie tylko o potrzeby klienta, ale również o swoich pracowników.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz