Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.
Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak spore uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.
Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie bytom
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz